Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сітовський А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Сітовський А. М. 
Фізична працездатність підлітків в умовах диференційованого фізичного виховання з урахуванням темпів їх біологічного дозрівання [Електронний ресурс] / А. М. Сітовський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 1. - С. 61–65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_1_18
Запропонована схема розподілу часу навчальних навантажень надає можливість вибіркового впливу на різні сторони фізичної підготовленості для забезпечення гармонійності розвитку рухових здібностей учнів 7-х класів, ураховуючи індивідуальні особливості розвитку моторики, зокрема темпи біологічного дозрівання школярів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.621 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Сітовський А. М. 
Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / А. М. Сітовський // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 177-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_110_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.772 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Черкашина Л. 
Рівень розвитку силових здібностей та мотиваційно-ціннісних орієнтацій дівчат старшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Черкашина, Р. Черкашин, А. Сітовський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_16
Особливе значення для зміцнення й збереження здоров'я дівчат має розвиток силових здібностей. Силові навантаження позитивно впливають на стан здоров'я, працездатність, витривалість, спритність, швидкість. Тому вивчення стану розвитку сили в дівчат старшого шкільного віку - важлива передумова розробки оптимальних параметрів їх рухової активності. Завдання дослідження - визначення рівня розвитку сили дівчат старшого шкільного віку та чинників, які спонукають до виконання силових фізичних навантажень. Матеріал і методи дослідження включають теоретичний аналіз й узагальнення науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, анкетування, педагогічне тестування, методи математичної статистики. У дослідженні взяли участь 269 дівчат старшого шкільного віку. Із них 135 дівчат 10-х і 134 - 11-х класів. Розкрито особливості силової підготовленості дівчат старшого шкільного віку. Виявлено, що вибухова сила за показниками стрибка в довжину з місця становить 162,3 +- 21,01 см, стрибка вгору з місця - 26,92 +- 7,33 см, метання набивного м'яча 1 кг сидячи - 417,2 +- 22,3 см. Дослідження силової витривалості засвідчило, що показники підйому тулуба з положення лежачи за 60 с дівчат 10-х класів - 40,54 +- 6,12 раза, вис на зігнутих руках - 31,85 +- 7,39. У дівчат 11-х класів підйом тулуба з положення лежачи за 60 с склав 38,74 +- 4,19 раза, а вис на зігнутих руках - 33,11 +- 6,16. За показниками кистьової динамометрії виявлено, що максимальна сила перебуває на рівні 13,99 +- 6,17 кг у дівчат 10-х класів, та 15,08 +- 5,28 кг - у дівчат 11-класів. Результати дослідження свідчать, що лише 16,33 % дівчат 10-х, 14,28 % дівчат 11-х класів мають високий рівень інтересу до фізичних вправ. Середній або вищий від середнього інтерес до виконання фізичних вправ показали 44,78 % дівчат 10-х класів та 42,36 % - 11-х. Висновки: виявлено тенденцію до зниження рівня розвитку сили в старшокласниць відповідно до вимог навчальних програм. Установлено максимально високий рівень сили лише в 4,38 % дівчат, середнього та вищого від середнього - у 33,6 %. 50,3 % респондентів мають нижчий за середній рівень, а незадовільний - 11,72 %. Визначено місце силових навантажень у системі мотиваційно-ціннісних орієнтацій дівчат старшого шкільного віку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 581.391 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Беспалова О. 
Модель формування деонтологічної готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до здійснення професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. Беспалова, Н. Закаляк, Г. Колесник, А. Сітовський, І. Савчук // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 6. - С. 308-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_6_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.283 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сітовський А. 
Вегетативне забезпечення функціонального резерву серця підлітків різних медичних груп [Електронний ресурс] / А. Сітовський, Н. Бєлікова, С. Індика, О. Радченко, В. Романюк, І. Савчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 2. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_2_13
Фізична працездатність підлітків різних медичних груп варіює в досить широких діапазонах. Розподіл учнів на медичні групи за показниками індексу Руф'є не відображає рівня фізичної працездатності школярів. Мета дослідження - розглянути взаємозв'язок вегетативного забезпечення серцевої діяльності, фізичної працездатності та функціонального резерву серця підлітків різних медичних груп. Обстежено 140 школярів 7 - 8-х класів віком 12 - 14 років (середній вік - 12,9 +- 0,65 років). Із них - 58 хлопців (середній вік - 12,9 +- 0,7 років) та 82 дівчини (середній вік - 13,0 +- 0,6 років). Вивчено фізичну працездатність (PWC170), функціонально-резервні можливості серцево-судинної системи (індекс Руф'є), варіабельність ритму серця (ВРС). Статистичний аналіз здійснено за допомогою пакета прикладних програм Statistica-v.10.0. Під час вивчення вегетативного забезпечення серцевої діяльності встановлено достовірні відмінності між основною й спеціальною медичними групами за такими показниками ВРС у спокої: LF norm, n.u., HF norm, n.u., LF/HF, у.о., % LF. Середні показники К30:15 між різними медичними групами не відрізнялися. А їх середні значення перебували в діапазоні 1,0 - 1,25 у.о., що характеризує погіршення функціонального стану організму в усіх медичних групах. Баланс симпатичного й парасимпатичного відділів ВНС, за середніми даними приросту ЧСС в ортопробі, перебували в межах фізіологічної норми (18 - 27 %) і не відрізнявся між різними медичними групами. Висновки: у стані спокою простежено переважання активності симпатичної ланки регуляції в модуляції серцевого ритму підлітків спеціальної медичної групи, порівняно з основною. Однак за активної ортостатичної проби відсутні відмінності між показниками, що характеризують стан ВРС діяльності й реактивність симпатичного та парасимпатичного відділів вегетативної нервової системи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.821 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Беспалова О. О. 
Деонтологічна етика у системі професійної підготовки фахівців з фізичної терапії, ерготерапії [Електронний ресурс] / О. О. Беспалова, Ю. А. Курнишев, А. М. Сітовський, І. В. Савчук, Е. О. Косинський // Україна. Здоров'я нації. - 2020. - № 3. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2020_3_16
Мета роботи - розкрити зміст та сутність деонтологічної етики у системі професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії як одного із способів підвищення результативності педагогічного процесу. Матеріали та методи. Об'єктами дослідження стали майбутні фахівці з фізичної терапії, ерготерапії Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. З метою вирішення поставлених завдань застосовувались наступні методи дослідження: теоретичні: аналіз та систематизація загально-педагогічної, психологічної та фахової науково-методичної літератури, а також нормативно-правових документів, які регламентують професійну підготовку та фахову діяльність фахівців з фізичної терапії, ерготерапії; термінологічний аналіз для визначення сутності ключових понять дослідницької роботи. Результати. Професія фізичного терапевта, ерготерапевта як спеціаліста галузі "охорона здоров'я" побудована на професійній взаємодії між членами мультідисциплінарної команди, пацієнтами / клієнтами та членами їх сімей, або опікунами, яка включає дотримання відповідних правил спілкування. Це вимагає обгрунтування системи наукових знань про обов'язок і норми належної професійної поведінки майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії, розробку етичного кодексу відповідно до їх кваліфікаційної характеристики. У нашому поняття "професійну підготовку" розглянуто "як безперервний динамічний процес, орієнтований на оволодіння майбутніми фахівцями з фізичної терапії, ерготерапії відповідними професійно-орієнтованими знаннями, фаховими уміннями і навичками у сфері реабілітаційної діяльності, формування професійно значущих якостей особистості, ціннісних орієнтацій, які обумовлюють готовність до результативного здійснення професійної діяльності". Деонтологічна етика фізичного терапевта, ерготерапевта - це система знань про професійні морально-етичні принципи та норми поведінки майбутнього фахівця по відношенню до об'єктів виробничої та суспільної діяльності, її форми, а також обов'язки, які сприяють формуванню готовності до кваліфікованого виконання професійних функцій. Вона розкривається через питання: взаємозв'язку і спілкування між пацієнтом та фахівцем з фізичної терапії, ерготерапії; взаємин між фізичним терапевтом, ерготерапевтом та членами сімей пацієнта/клієнта або його опікунів; професійного спілкування між всіма учасниками мультідисциплінарної команди, до складу якої входять фахівці з фізичної терапії та ерготерапії; дотримання правил конфіденційності та медичної таємниці; питання щодо заходів відповідальності за життя і здоров'я пацієнтів, та інформованої згоди, кожне з яких обумовлена специфікою професійної діяльності означених фахівців. Виконання норм та правил деонтологічної етики фізичними терапевтами, ерготерапевтами передбачає дотримання нормативної поведінки у спілкуванні з усіма об'єктами своєї професійної діяльності, сформованість внутрішньої потреби відповідально відноситися до своїх професійних обов'язків, умінь будувати професійні відносини в системі "людина - людина".
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.69 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Андрійчук О. 
Як не пропустити фізичному терапевту депресію у пацієнта? [Електронний ресурс] / О. Андрійчук, Н. Ульяницька, А. Сітовський, Н. Грейда // Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2022. - № 1. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/phcssp_2022_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 448.341 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сологуб О. В. 
Біомеханіка кровообігу підлітків різних медичних груп фізичного виховання [Електронний ресурс] / О. В. Сологуб, Н. Я. Ульяницька, О. О. Якобсон, Я. А. Ушко, А. М. Сітовський, Т. Я. Шевчук // Medical science of Ukraine. - 2022. - Vol. 18, № 3. - С. 73-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnmu_2022_18_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 488.14 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Косинський Е. О. 
Впровадження елементів національних одноборств у процес фізичного виховання студентів [Електронний ресурс] / Е. О. Косинський, О. Л. Дишко, А. М. Сітовський, Н. В. Табак, А. Г. Чиж // Реабілітаційні та фізкультурно-рекреаційні аспекти розвитку людини. - 2022. - № 12. - С. 190-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rehrec_2022_12_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.375 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Грейда Н. Б. 
Реабілітація пацієнтів з травматичними ушкодженнями шийного відділу хребта середнього ступеня [Електронний ресурс] / Н. Б. Грейда, О. Я. Андрійчук, Н. Я. Ульяницька, А. М. Сітовський, В. Є. Лавринюк // Rehabilitation & Recreation. - 2023. - № 14. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rehrec_2023_14_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.42 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського